Porady prawne online – Regulamin
1. Wypełnienie formularza kontaktowego. W formularzu należy zamieścić następujące informacje:
- opis stanu faktycznego i problemu prawnego, którego ma dotyczyć porada on-line;
- rodzaj oczekiwanej usługi (np. porada prawna, opinia prawna, przygotowanie projektu pisma);
- skany wszystkich niezbędnych dokumentów;
Szczegóły dotyczące porad on-line znajdziesz w Regulaminie.
2. Po otrzymaniu wszystkich dokumentów niezbędnych do wykonania usługi, Kancelaria wysyła do Klienta wiadomość e-mail, potwierdzającą otrzymanie korespondencji, propozycję terminu wykonania Usługi oraz wysokość wynagrodzenia za Usługę.
3. W przypadku akceptacji warunków zawarcia umowy przez Klienta, powinien on wysłać uzgodnione wynagrodzenie na rachunek bankowy Kancelarii oraz wysłać wiadomość e-mail zawierającą akceptację warunków umowy oraz potwierdzenie przelewu wynagrodzenia za Usługę.
Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy
nr 39 1090 1753 0000 0001 5361 9746
Kancelaria Radcy Prawnego Teresa Senderowska
ul. Opaczewska 30, 05-090 Raszyn
4. Porada prawna zostanie przesłana w formie pisemnej na adres e-mail wskazany przez Klienta w uzgodnionym terminie.
5. W przypadku sprawy pilnej terminy ustalane są indywidualnie pod numerem telefonu 573 195 721.